.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Sambutan Bulan Ramadhan

Thursday, August 27, 2009

Sambutan Bulan Ramadhan

Sambutan ramadhan tahun nie amat bermakna buat aku, sbb frist time sambut ramadhan ngan hubby terchenta dan se0rang isteri. Terus terang aku katakan, kadang-kadang aku lupe yang aku nie dah tawen.. hehehe.

Bes woo berbuke berdua dirumah, masa bujang kekadang berbuke s0rang, kekadang berbuka ngan h0usemate, weekend jer berbuke ngan tersayang. Bila dah kawen, dah tau dah kite akan berbuke ngan dia dirumah ;)

Masa bulan ramadhan nie, aku belum lagi masak untuk berbuke, sbb ape?? Sbbnye tak sempat nak masak, beli jer lah... Maybe weekend nie nak masak berbuke ;) b0san la plk asyik beli kat pasar ramadhan ngan kantin bawah tu..

Waktu sahur pulak, selalunye aku jer yang bersahur, hubby aku tu x bangun sahur p0n... x ape lah dia larat, lagi p0n time berbuke dia mkn banyak, balik terawih mkn lagi.. lelama badan dia akan gemuk blk ye yang... hehehehe! Kalau aku, tak sahur gerenti tak larat nak puase...

Oklah, sem0ga ramadhan tahun ini, membawa keberkatan buat kita semua... ;)

2 comments:

@nannoor said...

pesan dengan emi, karang gemok balik kannngggggg.
skang ni kan bagus, tough gitu. (uwekk geli!) HA HA HA

Kak Long said...

dah pesan dah... tp biase lah dia bab makan mn b0leh halang!!