.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Not Feeling Well...

Monday, June 27, 2011

Not Feeling Well...

Lama x update sekali update not feeling well pulak kan... mmg aku kureng sihat, kena flu sejak beberapa bulan nie selalu sgt kena flu... bile dah baik flu aku mesti anak teruna aku pulak yg kena... berjangkit2 pulak.... Bukan itu saja, hati aku p0n kureng sihat jugak... byk benda yg membuat aku down... terase diri tak dihargai (ini bukan melibatkan dalam perkahwinan aku tau nnt u alls salah sangka lak) ini bab kat opis... tapi x ape la nak buat mcmmn.... bukan rezeki aku (nada nak pujuk hati yg kecewa).... mmg sedih sgt beb!!

Apa2 p0n now i need panadol soluble.... nak pii koperasi nak beli... kalau aku flu mmg aku telan panadol nie... aku kalau telan panadol yg bukan jenis air atau ubat mn2 p0n susah wooo mesti aku rase nk muntah balik.....hehhee mcm budak2kan aku nie!!

No comments: