.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Sambungan : Selamat Hari Lahir Anak Teruna Aku

Monday, July 11, 2011

Sambungan : Selamat Hari Lahir Anak Teruna Aku

Juling mata anak aku lihat mak tehnye...
Semalam 10 Julai genaplah umur anak teruna aku 1 tahun... aku terasa mcm baru jer lahirkan dia... kenangan melahirkannye uhhhh sangat berharga buat aku sampai nak tambah lagi sorang pon kena pikir banyak kali... hehhee.

Semalam sambut birthday dia bersama mak teh nye di karaoke seremban parade bersama mak long, pak long, adeef, emir, atok dan wan.. Terima kasih semua... ayah aqeel duk melalak je kejenye... mmg enjoy!! Gambar akan menyusul kemudian yek!!

Aku nak ucapkan tahniah pada kakak opis aku semalam dia selamat melahirkan baby girl. Sama lahir ngan aqeel, aqeel dpt adik girl lah... hehehe.

No comments: