.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011

Wednesday, September 07, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011





Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin buat rakan2 semua daripada kami sekeluarga... Hilmi, Hani & Aqeel...

Nak Duit Raye....


Seronok tak kome raya taun nie?? Aku alhamdulillah seronok, taun nie raya kat kg aku sabak bernam. Lelagilah raya taun nie amat bermakna sbb dapat beraya ngan anak teruna aku yang semakin besar dan hensem tu... Budak kecik nie sangat aktif tak tau penat tak ngeti duduk diam, dah pandai jalan nak berjalan jer tak nak duduk nie... Letih aku melayan dia. Kalau gi beraya rumah orang tu lagi la letih, bukan kita beraya tapi kena duk jaga dia, sbb lepas jer pandang dia dah lepas ke jalan... 

Raya Ke 3 baru aku balik ke seremban beraya bersama adik beradik husband aku lak.. Beraya rumah pakcik2 sebelah husband aku... Meriah gak la taun nie beraya. Duit p0n banyak habeh... hehehe. Sesapa yg sudi nak datang raya umah aku meh la dtg, tapi call dulu la yek... Tak der la dtg makan kuih raya jer... hehehe.

Raya ke lima tu aku gi Kuantan kenduri kawen budak opis aku, Nabiela.. Aku Ucapkan Selamat Pengantin Baru la buat nabiela dan suaminya Acap, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat yek... Seronok bila tgk orang kawen nie, teringat masa kawen... hehehe!



No comments: