.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: My Notty Boy :)

Tuesday, February 28, 2012

My Notty Boy :)


Tengok la anak teruna aku tu... Sekarang umur dia dah 1 tahun 7 bulan. Macam² peel dia sekarang nie... Bikin mama jadi Tarzan kat dia. Memang peberet dia bagi mama dia menjerit²! Tak ngeti duduk diam. Menggeleseh jer, panas bontot dia tu kalau duduk diam. Itu tgk muka dia tu, main bedak la tu... Rumah dah mcm tongkang pecah dah aku tgk, baru jer kemas sepah balik dengan mainan dia.

Selalu budak berumur mcm dia dah pandai sibuk mama. Nie cakap p0n x ngeti apatah lagi panggil aku nie mama! Dah ajar banyak kali tapi dia buat tak endah jer. Geram betul tgk! Yang dia pandai sebut, Ori (Lori), mainan peberet dia, ball, ayah dan ayam sama jer bunyi dia sebut... tapi mama dia tak pandai sebut lagi! Araghhhh mama jadi tensen!!

My hero my buchuk
Mama harap sangatlah dia cepat bercakap panggil mama. Bahagianye bila dengar anak panggil mama. Sabarlah mama yer... nanti dia akan panggil gak mama.... ker nak bagi dia adik baru boleh panggil mama?? Eh lama lagi nk bg aqeel adik tu... Mama dah plan bila nak bagi aqeel adik tunggu yer.... cian gak tgk dia main sorang² kat rumah tu, ada adik bolah main sesama... hehehe.

Mama tak boleh marah dia lelama sbb dia pandai pujuk mama dia, nak tau style dia pujuk mama dia bila dia kena marah.... dia akan peluk mama dia pastu cium.. pujuk mama balik... Itulah buat aku sejuk hati w/pon dia nie notty mmg buat aku cepat naik darah tapi dia pandai sejukkan hati mama dia... Sayang aqeel.. muaahhh!!

No comments: