.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, January 05, 2009

My Engagement

Dah lama tak up date... Sebab sibuk sangat. Lagi pon aku cuti panjang time tu... Ini aku baru masuk keje. Masuk keje melambak pulak atas meja tp malas nak buat! Lama cuti pon aku malas nak buat kerja.... Hehehhe!

28hb Disember 2008 dengan selamatnya aku sudah menjadi tunang kepada Mohd Hilmi Abdlah... Akhirnya setelah 4 tahun menyemai kasih dan cinta akhirnya kami menjalinkan ikatan pertunangan... Insya-Allah jika tiada aral melintang dalam tahun ini kami akan di satukan... Doakan kebahagian kami yek...

Ok meh la lepak tgk gambar tunang aku nie....









21 comments:

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah

shai said...

tahniah!!!!

ekyn.licious said...

benci laa kene tinggal..xdapat nak ikot :'(

h0ney said...

shaii : thanks...

ekin : lain kali bangun lambat lagi! huhuhuu!

Nazuha said...

haha..padan muke akin!

best woo.. makan sedap.. adeef tambah 2 pinggan!

Am said...

wah tahniah dari Am, dah jadi tunang org ya, darah tengah manis boleh buat gula hehehe

Purplelito said...

thniah k.honey..dh btunang yeaa..^^

nieja said...

woho..
congrateee!
dah tunang..

eh tapi kan..
masuk ni.. da 3 org tunang
28hb ehe.. kawan nieja pon
28hb aritu 2 org tunang..
hehe..spcial ke date tu?

h0ney said...

kak jue : kesian ekin...

abg am : terima kasih abg am... darah manis keR? rasa x manis pon... hahahah!

purple : thanks purple ;)

nieja : entah lah nieja... sbbnya time tu kan cuti panjang itu agaknya ramai yang bertunang hari tu... hehehhe!

Hidayah said...

slamat bertunang honey..
smoger selamat hingga ke jinjang pelamin la yerk...time tunang nih slalunyer banyak dugaan..so, tabahkan n kuatkan hati..

h0ney said...

terima kasih dayah! Insya-Allah akan menjalani dugaan tu ngan tabah dan sabar...

Framestone said...

ops senayp2 je die ek

h0ney said...

syukri : kan dh bgtau kat dia sebelum tu...

Mira said...

tahniah honey!

h0ney said...

thanks mira ;)

AKO said...

TAHNIAH dik...
nak tawen jugakkk arr camni.. huwaaaaaa..... :((

h0ney said...

kak retna : thanks kak... nk kawen boleh nk kite tolong crkan ker?hehehehe..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tahniah honey
dah menjadi tunangan owang dah

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

h0ney said...

yannie : thanks yek yannie.. doakan h0ney bahagia ;)

Framestone said...

mmg la dh bgtau..tp xbg tahu bile huhuhu wuuuaghhhh

Eriyza said...

Alamak, akak telambat plak wish. Selamat betunang laa Honey. Akhirnya korang dah masuk fasa kedua hubungan korang. Akak doakan korang cecepat kawen. :)