.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, March 31, 2009


Happy Anniversary


Semalam 30hb Mac 2009, genaplah hubungan percintaan kami yang ke 5 tahun. Uhhh tak sangka selama 5 tahun ini kami mempertahankan cinta kami dengan pelbagai macam dugaan, onak duri hingga ada terasa perasaan fade up di dalam hati kami. Tapi kami tetap pertahankan dan cuba mencari jalan untuk memperbaiki segala kesilapan, perbuatan supaya hubungan cinta yang dibina selama 5 tahun ini tidak sia-sia.

Alhamdulillah tahun lepas kami diikatkan dengan tali dan pertunangan dan insya-allah jika tiada aral melintang kami akan diijab kabul sebagai suami isteri tidak lama lagi. Rasa mcm cepat sangat masa berlalu.... Banyak lagi benda tak beli lagi. Penin gak lah mn satu nak buat. Huhuhuu...

Kami berdoa semoga hubungan ini sentiasa diberkati dan dirahmati oleh Allah. Kamu sentiasa happy apabila bersama dan sentiasa mengh0rmati antara satu sama lain. Sememangnya kami sangat menyayangi dan menyintai satu sama lain. Harap berkekalan hingga ke akhir hayat....

Lagu yang diberikan untuk ku....

Jay Jay – Permaisuriku


tika renungi malamku
bersama tirai perindu
potret permaisuriku
lenamu didakapanku
inginku belai rambutmu
saat malam malammu
walau kembara ku meredah alam maya
kan ku pertahan garis cinta kita

oh
ku hancur dikala tak bersama
kau yang ku cinta
impi rinduku disaat mesra
oh kasih
oh
terbina rona kota bahgia
permata dijiwa
oh kernamu
lautan duri ku tempuh
demi sucinya cintamu
tak ku hiraukan waktu
ampunkan kesalahanku
ku pinjam raut wajahmu
hanya kau yang kurindu

9 comments:

noamee said...

tabik kt honey krn dpt mempertahankan cinta honey dn hilmi smpi ke hari ini.

Insya Allah...semoga hubungan kalian bahagia hinggalah ke jinjang pelamin.Amin!!

h0ney said...

terima kasih akak mie... d0akan kami berkekalan hingga ke akhir hayat ye kak ;)

chii said...

alhamdulillah..yg pnting ..jgn lupakan cici kalo da nak naik jinjang pelamin nnt eh..

h0ney said...

insya-allah x lupe la ;)

elly @ suely said...

epi anibeseri.... semoga berkekalan hingga hujung nyawa insyaallah...

nieja said...

wah dah 5 taun..
bile nak kawen ni ehe

h0ney said...

thanks elly for the wish ;)

nieja : c0ming s0on dh x lama nie ;)

izan said...

hOney,

alar anje2 gitu... waaa dah lima tahun bercinta ye. semoga tercapai impian ke jinjang pelamin.

lagu lomantik gitu... k zan pun suka gak hihi.

h0ney said...

thanks kak izan... hope tercapai ;)