.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, March 06, 2009

Sakit Hati

Pepagi dah ade orang sakitkan hati aku!
Makin kita jgn hati org!
Makin hari hati kita disakiti!
Kekdg tak guna gak luahkan pada org!
mahupun org itu kita kenali atau tidak!
Ok pas nie aku ambil sikap berdiam diri!
Malas dah nak bergaul ngan org mcm nie!!
Buat hati sakit!!

Kekdg kita luahkan apa yang kita rasa
kita kena balik!
Kita yang akan dipersalahkan balik!
Dah tak larat dah!
walaupon mulut aku laser tp bertempat gak!
kalu boleh aku elakkan menyakitkan hati org!
Tp skrg aku dah ambil iktibar!
Jln yang terbaik lebih baik berdiam!

Kalu rasa tak puas hati!
baik luahkan dalam bl0g nie!
Tak ade pon sakit hati!!

Ini blog aku suka hati aku nk ckp ape pas nie!!

4 comments:

chii said...

alahai..sape la yg wat honey sakit ati ni eh..meh bitau cici sket..leh ar tlg tembak dia sket ke..ishk...sabo kan ati je la eh..mmg x nafikan..kadang2 ada je yg x kena kt kita pd pandangan org lain..wat salah..x wat pun salah..last2 diam je la..senang ..tp kalo kita diam dia wat hal gak..mmg nk kena campak kat sungai tu

Syam said...

salam.. betul lah kan..makin kite duk jaga ati org makin ramai yang sakit kan ati kite..betul2 nak ade tahap kesabaran yang kuat..

h0ney said...

cici dan syam : itu la cici kekdg tu kite sedaya upaya nk jaga hati mereka tp mereka x jg hati kite pon... itu la tahap kesabaran mmg ada batasnye... takut meletop jer mcm bom atom...

HooDa said...

sabarrr..
wat bodo je