.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, May 06, 2009

Gemukk???



Gemukk?? atau lebih tepat nak berisi sikit... Nnt gemuk lain plk citer kan?? Maybe kat luar tu ramai girl2 nk kuruskan badan tp aku lak nk berisikan badan aku.. Sbb ramai benor aku dengar org komplen aku kurus sgt sibuk suruh gemukkan sikit badan aku... Tadi jumpe Elly kat kantin p0n dia ckp aku makin kurus... Ingat nak ckp aku makin cun ker... ok gak! ahaks!! Aku nak buat mcmmn yek nk bg berisi badan aku mcm dl... Br mengancamkan kalu berisi... Nie idak sekeping jer!!

Kalu ade idea nak kasi badan aku naik leh la kongsi idea kat aku... Aku rasa aku nie x cukup berat.. hahahhaa! Aku nak badan aku maintain jer x kurus x gemuk... Mcm badan aku tahun 2002. Kalu ada yang pernah tgk aku zaman 2002 tu diorg mesti terkejut kenapa aku boleh kurus sampai mcm nie sekali... ahaks!

Sekarang nie tgh sibuk buat persiapan majlis, kad jemputan x buat lagi... Yg dah settle mak andam ngan kameran men jer! Kameran aku adalah member blog dulu "ENCIK FAISAL @ ACAI". Manakala barang hantaran baru 80%... hehhehehe!

5 comments:

Normie said...

akak rasa honey tk kurus sngtkan..ok dah tu...akak klu blh pun nak badan cam honey...huhuhuhu

Unknown said...

hOney,

seronoknya bakal pengantin... rasa cam sama nak pegi beli barang2.. hihihi...

sekarang ni dah oke lah tu... cam nampak aje. tapi tau... esok bila dah bertambah boleh lah nak fikir nak kecil ke besar ke ... oke.

Kak Long said...

kak mie : ok yek? tp sebenarnye h0ney nie kurus giler kak mie...

kak izan : itu la rasa berdebar2 gak lah... hingga x terkata!! j0m kak izan beli brg sama2... hihihii

itu la kak izan pk gak pas kawen jgn la gemok yek! huhuhuu

SisHoney said...

bestnya amik acai.
hope sis dapat p

Kak Long said...

sis kosongkan la hari tu jgn gi mn2 yek... hehehe