.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, May 08, 2009

Sakit???



Aku sekarang nie tengah menderita sakit... huwawawaakkkkk seksa aku dalam sebulan nie... Dah 3 org doktor aku jumper tp x baik gak! Last2 gi berubat kg.. Then resultnye upenye ade benda follow me... "benda"??? lagi aku cuak!!Apalah nasib... badan aku menderita menahan selama nie... Aku rasa nk bunuh jer 'benda' tu!! Sebenarnya mak aku p0n tgh sakit gak sbb benda yg sama... Apalah nasib kami anak beranak... sedih! sedih! sedih!! Aku berubat dengan 2 orang yang handal bab mcm nie.. Then now alhamdulillah rasa baik sedikit tggu jer lah seminggu tgk mcmmn perubahannye...

Aku p0n mengalami sakit dlm hati gak!! Dalam berapa minggu nie byk betoiii dugaan! Banyak betoii pergaduhan berlaku... Sampai aku b0san!! Argagghhhhhhhhh rasa nak lari drpd semuanye... Tension!! Tp kalu aku lari p0n nk lari ke mn?? Hermmmm...... masalah gak lah... Last2 diamkan diri... Tgk jer la apa akan berlaku seterusnye! Next!!!

No comments: