.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Hubby Diet??

Thursday, November 05, 2009

Hubby Diet??

Tanya hubby mlm nie nk makan x?? Dia jawab tak nak makan sbb berat badan dah naik!! huhuhuu!! takutt gemukk hubby aku nie?? Alah kalu dh gemuk tu gemuk gak la... nk buat mcmmn kan! tp kalu hubby aku gemuk nnt dh x hensem... hahahhaa! (jgn mare yek hubby)

Hubby aku kata nak diet, tp x der maknenye la... Balik kerja nie mengadu lapar.. Tp aku mmg tak masak, goreng kopok jer... Makan jer la kopok tu! Nasib baik ade roti, kat peti ais tu ade daging berger, nnt dia masak la... Tak der makne la nk diet hubby aku tu lah!!

Tau x nape hubby aku risau gemokk?? sbbnye aku selalu ejek dia gemokk x hensem!! hahahha! suke ckp ngan dia, aku x suke gemukk!!! Risau giler badan dia naik... alah x lama la hubby aku tu, angan2 taik ayam jer!! hahahhaa! tp kalu bab mkn nie, bgkan dia...Mkan mcm tuk 10 orang! hahahhaha!

Mata dan mengantuk la... mau tido... br kul 10.23 malam tp dh mengantuk!! lama dh tak tido awal, dulu masa bujang kul 10 lah waktu aku tido... mcm tido baby kan!! bile dh kawen waktu tido dh berubah... hermmmm.... pepaham je la kan!! huhuhuu!