.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Serabut

Tuesday, February 08, 2011

Serabut

Aku tgh serabut sangat sekarang nie... banyak benda aku nk pk. Ade benda yang "paling penting" dalam hidup aku terpakse aku lepaskan dengan berat hati... Sbb aku tak mampu nak tanggung lagi buat masa sekarang nie... Selalu jer menangis dalam hati jika ada benda yang berat nak aku tanggung, aku bersabar jer nie tapi tak tau sampai bila akan bersabar.... Yang pastinya kepala aku berat memikirnya.... Rasa malas nk pk p0n ade, tp kita nie hidup penuh dengan liku² hidup, dugaan nak tak nak kita kena tempuhinya....

Bersabarlah wahai hati....

2 comments:

Ibu Iman said...

luahkan je lah kt blog honey.. at least lega sket

mamaaqeel said...

itula kak tp kalu melibatkan maruah sesorang rasa susah jugak nk tulis kat blogkan...