.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: B.O.S.A.N

Tuesday, March 15, 2011

B.O.S.A.N

Kowang pernah rasa bosan tahap giler b#@* tak!!! apasal lak kena sebut benda haram tu kan! Eh, puan haniza please jgn ckp bukan2 nnt anak ikut!! huhuhuu.... aku mmg bosan tahap giler sehhh!!

Sampai kat opis nie aku leh duk menyanyi kuat2, sebab bosan giloss!! Nasib baik aku tak giler lagi!! Sengal jer! Sampai budak opis kata, aku giler!! Tapi nak buat mcmmn aku dh bosan.... Cepatlah balik... lambat betoii nak balik!!

Bosan! Bosan! Bosan!! (sambil duduk nyanyi!!)

5 comments:

ch@ said...

rasanya, ada juga blog lain buat entry macam ni, hahaaa. boleh sama pula. tapi betulla kalau dah bosan tu, buat apa pun tak boleh. rasa nak balik dan zzzzzzzzzz je kan-kan-kan?

shay said...

kenapa bosan sangat tu...?

mamaaqeel said...

itu la bosan banyak benda tak settle...

shay said...

bukan ke kalau banyak benda nak kena buat tak bosan... kalau tak de benda nak buat aru la betul2 bosan...

ke ni dah banyak sangat benda yang dia nak kena buat...

mamaaqeel said...

dh banyak benda nk kena buat la shay... sangat bosan dan stress...