.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Makan... Makan...Makan...

Monday, March 14, 2011

Makan... Makan...Makan...

Tunggu makanan.... ambil gambo dulu... kowang tgk air tu sedap wooo....


Sekarang nie asyik suka makan.... makan tak hingat dunia tau aku nie.... Makan! Makan! Makan!

Semalam duk sarung kain kurung, kain kurung ku sudah ketat! Wah maknanya badan aku sudah naik!!!!!!!!!!!!! Araggggggggg!! Perlu diet! Diet!! Diettt!! Bila nak diet jer nampak makanan jer nak makan! Mcmmn tu nak diett??? Kena kuat semangat nie!!

Tapi aku nak tunjuk gambo aku makan gak, makan kat L'Apperrenti (entahlah ejaannya), nie kat UPM tau standard Hotel makan kat restoran nie.... Harga not bad la... boleh lah.... Nie masakan, chef hotel yang masak!! Nasib baik sedap maa.... Sapo yg dekat2 ngan UPM nie leh dtg makan, tp kena book dulu yek.... Restoran nie buka opis hour jer....

bajet cun la minah nie....

Ye! Ye! Makanan ku sudah sampai.... Aku tak tau lah apa namo makanan nie... Susah benor nak sebut...

Inti dalamnye ayam, sayur2..... sedoopppppppp!....

Jemput makan semua......... :D

4 comments:

ch@ said...

lain benar muka honey, agaknya berat dah byk ke aQeeL. hahaaa. takpun muka teruja depan hidangan.

mamaaqeel said...

tembamkan??? huhuhuu.... diet! diet!! diett!!

daur ulang said...

wahhh makanannya banyak sangat lah,
bgailah ke awak neh dikit..
hehhee..jangan lah terlalau banyak makan yang kolesterol...

mamaaqeel said...

makanan yg kolesterol tu lah sedap bangat!! huhuhuu