.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, October 09, 2006

JAMUAN BERBUKA PUASA DI RUMAH ABAH

Hari sabtu lepas, aku ngan bf aku pergi ke Rawang untuk berbuka puasa di rumah abah asamb0i...Ialah abah dah jemput aku sebelum puase lagi suruh aku dtg. S0 dengan besar hati aku datang juga untuk tidak menghampakan tuan umah!

First time aku jejak ke Rawang nie sampai sesat nak gi umah abah! Last chips ngan br0 spiral dtg jemput aku nak bawa ke rumah abah! Sementara tu tggu ayin sekali ngan tunang dia...Kul 6.30 sampai ke rumah abah! Jauh gak umah abah!

Aku masuk dalam rumah tgk ramai dh datang...Gurl (ida), ijah, wana, wanee, h0neystarr, wife chips, sape lagi yek, aku tak ingat la! Tp mmg bes la berbuka kat umah abah! byk bet0i lauk yg Ibu buat! exspecialy udang sambal petai, w0w besnye!! Tp aku x mkn byk sgt nnt x leh bangun lak...Jd malas lak nnt! Tapi ibu masak mmg bes la...Yum!yum! Thanks ibu!!

Balik daripada umah abah tu pas ade meeting sikit ngan b0s asam...Siap tapau lauk ngan kuih lagi tuk buat sahur! dengan muka x malu bungkus je la yek!! BAwah nie ade gamb0 yg aku c0pek drpd asam...




Kuih muih n buah yg menyelerakan....


Sedapnye....yum! yum!!



Anak abah sabrina yg c0mey dan agresif...



Makan! makan! makan!



Antara ahli asamb0i yang hadir.....

No comments: