.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, October 12, 2006

Semalam aku berbuka p0se di Residence Hotel di Uniten nie..ade org banje! Dr opis aku 4 org termasuk aku...dan drpd Cermas lak 4 org...Aku sampai sana p0n dah azan, sbb tggu dak 0pis aku nie lambat, kalu dia x tumpang dah sampai dah, tp dia nak tumpang pas2 dia lambat, lambat lah sampai...

Sampai sana semua dah makan...Ramai gak yg berbuka di situ.Aku nie bukan jenis yg kuat makan, aku mkn nugget, ayam goreng, bihun goreng, rojak, aiskrem. Itu jer yg aku larat makan! Aku x leh makan bebanyak nnt aku muntah! Dak 0pis aku s0n0k meratah kamben bakar, aku nie mmg x makan daging kamben, entah la tekak x leh trime...rase sikit leh la, pas2 aku x makan dah...

Pukul 9 mlm br balik, tggu di0rg berb0rak, aku nak b0rak ape, bukan ade geng p0mpuan mcm aku, semua laki...Balik jer umah, aku s0lat, g0sak baju, mata aku dan mengantuk kul 10 tu,aku p0n masuk bilik tid0...awal giler aku tid0.

Pagi tadi bangun sahur aku s0rang jer siapkan makanan, semua bangun lambat x sedar k0t..Dah siap tu aku hidang aku baru kejutkan di0rg...Selalu pas s0lat subuh tu, aku tid0 balik nak bangun kul 7 tu, rase malas nak bangun! Aku tgk semua x sedar, bangun lambat semuanya...

Pagi tadi aku terima msg ses0rang, aku x sangka p0n akan terima msg drpd dia...Lg p0n semua dh settle..Rase x der ape2 yg nak dibicarakan k0t!

Tak sabar rasenye nak tggu jumaat depan, aku nak balik kg! Nak balik kg!!! Tak sabar rasenye tp sblm balik aku nak shoping dulu...

No comments: