.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Kerenah

Tuesday, January 15, 2008

Kerenah

Aku letih melayan karenah org atas nie... Mmg dia big bos, apa yg diorg nak tu tak pernah nak pikir bagaimana org bawah yg handle... Bebaru nie booking hotel untuk meeting. Memula aku booking hotel Pan Pacific, then ade pulak suare yg cakap jauh so booking la kat sini. Then aku booking kat Palace.. Dah lah sales dia tu sombong ialah hotel besarkan manalah nak layan org mcm kite nie... Tp berkat kesabaran ku, aku dh booking dah dah confirm dah.. Then big bos nak gak kat Pan Pacific, k0wang banyakkan aku time tu mcmmn??... Aku dah booking Pan Pacific dah batal dah then nak balik hotel tu?? Then kat Palace aku kena cancelkan gak... Aku rase tensen sgt time mcm tu... Aku buat ayat power call sales Pan Pacific, alhamdulillah aku berjaya melakukaknnya.... Tp di Palace aku minta my bos cancelkan, pas2 aku pk blk suruh SU big bos la call, dia punyer kuase besarkan pandailah dia kelentong... Akhirnye berjaya melakunya untuk meeting malam ini...

So ptg nie aku kena bertolak ke KLIA untuk memastikan tempat meeting dan semua ok.. Nasib baik sales sana baik dan bagus orangnye... Nak gi sana pon aku kena angkat Laptop LCD dan file2 seorang diri... Sabor jer! Aku nak balik awal sbb nak gosok baju dulu, suruh driver UPM ambil aku di rumah... Bile balik mlm aku tak risau lah kan... pandai tak otak aku??? hehehhee

No comments: