.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, January 07, 2008

Kaki Sakit

Semalam aku pergi melawat adik aku di PLKN kat rawang. Punyerlah susah mencari PLKN tu, signboard dia kecik jer tak perasan aku. Aku ngan ayg smpu ke Templer Park pergi mencari PLKN tu.. Tanye org kat situ br lah kami nampak singboard PLKN. Nak masuk PLKN tu p0n ketat, kena isi b0rang lah, tapi bebudak yang menyambut kami punyerlah s0pan santun, baik jer aku tgk. Adik aku pulak dah bising sbb aku lmbt smpi, dia kata dia rimas duduk kat situ, byk sgt rulenye... Aku tgk p0n PLKN tu mmg ketat rule.. Aku kesian adik aku yg dtg melawat dia semua famili bawa makanan, tp adik aku kakak dia dtg hanya bawa roti dan tak masak!! huhuhuuu!

Aku ingat nak bawa adik aku keluar kejap nak gi mandi kat templer park tu, tp tak boleh pulak... So kitaorg lepak jer kat situ, tgk jam dah pkl 2ptg, aku ckp aku nak gi mandi air terjun, lepas aku jumpe nie adik aku yang si alang plk akan dtg lawat dia... Tapi bagus juga PLKN nie mengajar budak2 menghormati, nak balik tu, diorg lambai kitaorg nak balik, wish "Selamat Datang Kembali". Bagus! Bagus!

Selepas itu kami menuju ke templer park untuk mandi air terjun di situ. Banyak beruk la kat situ. Beruk yang tak takut ngan org, ade org tu siap bagi mkn kacang, sedap sungguh beruk itu melantak. Yang buat aku tak suke nak gi situ ialah kena naik tangga!! Aku paling tak suke naik tangga, aku tak larat aku semput... Dah lah tempat dia mcm x bersih, sampah merata2... Mcm geli jer nak mandi. Tapi sbb my ayg nak mandi sgt gi lah mandi tp kejap jer... Pas2 balik. Dalam perjalanan balik ker umah memasing nak dah mengantuk, dah tak larat nak berjalan ke mana2 lagi. Pas dia hantar aku balik, sampai jer umah terus tid0 mengantuk sgt!!

Pagi nie aku terasa kaki ku sakit sangat di bahagian peha... Baru aku tau penangan naik tangga lah nie semalam, jalan p0n tak betoii... Sakit dan malas nak berjalan! Tak der sape ker yang nak urut kaki aku nie??? huhuhuhuu

No comments: