.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Hari Yang Letih

Monday, May 05, 2008

Hari Yang Letih


Wah keje masih tak siap... masih menunggu bos untuk menyiapkan minit. Sambil itu aku pulak mengupdate blog aku... Aku mmg terase letih skrg nie... Kalu ade org tolon picitkan bagus...(berangan jap). Td bos dh belikan kebab tp aku terase lapo lagilah... ini jam dh menunjukkan pkl 9.30 tp bos kata kul 10.30 gerenti siap! Aduh mata dah mengantuk. Balik nnt nk gosok baju lagi... Aduh letihnye... Nk buat mcmmn keje itu dh memerlukan pengorbanan...

Bila dah kawen mesti my hubby tak bagi aku balik lewat mcmmn nie dah! hehehhee! Nnt kalu dh kawen mesti penat nak melayan hubby lak! hahahhahaa.. (Eh apasal aku merepek pasal kawen lak nie).. Dah angau nak kawen sgt kot aku nie!! Hahahaha! Udah la lupe la pasal kawen nie...

Aku baru beli kamera last week hari tu. hehehhee! So gi jejln kat taman orkid kat taman rusa dan kancil di Kl nak merasmikan kamera... hehehhee! Skrg nie aku nak biasakan diri untuk brisk walk tiap hari minggu... Hari ahad itu aku gi brisk walk kat Tasik Perdana bersama kak jijah... Aku dah lama tak berjogging sekali berjogging aduh semput mmg aku tak larat!! Aku cepat penat tp duk melantak bagikan aku!! Hehhehe! Bes gak pepagi duk berjalan di tasik perdana tu, menyelami keindahan alam semula jadi di sana... Yaman rasenye...

Wokeylah aku nak sambung keje balik nie... Aduh mengantuknye!! huhuhuuu...

1 comment:

Anonymous said...

kalau ang balek lewat, mintak laa hubby ang tengok2kan ang.. weekekkek!