.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Paint Ball 2008

Monday, May 12, 2008

Paint Ball 2008






Sabtu 10 Mei 2008 : My opis ada menganjurkan pertandingan Paint Ball 2008 bagi Kelab Kebajikan & Sosial Pejabat Naib Canselor di Bukit Jalil. Mmg meriah pada hari itu. Aku pulak mmg teruja untuk bermain kerana first time aku melibatkan diri dalam permainan ini. Penyertaan hanya 18 orang sahaja...Kami bahagikan kepada 2 kumpulan. Aku, my bos, hafiz, tuyut, krel, kak zaina, din, sue, and en. khairul adalah kumpulan B.

Permainan ini sungguh penat, kena target flag disamping itu mengelakkan diri drpd kena tembak. Mmg bes main ini. Walaupun hari ini badan sakit2 tapi puas hati sbb my group menang semua permainan sebanyak 3 kali. Ialah group aku ini semua licik2 dan ganaz serta kecik molek..like me!! Hahahaha! Group A tidak kurang hebatnye tapi hebat lagi group aku! hahahhaa! Walaupun senapang aku tu 2 kali buat hal, hampeh buat aku terkejut, memula gas dia keluar second pulak tiba2 tembak bertalu2... hahahaa!! Kelakar betoii!! Tapi aku dapat rasa kena tembak dimuka nasib baik pakai musk! Kalu tak habeh la muka aku lebam, lebam mcm kak liza di tangan dia.. Sampai pecah darah! Kesian tgk!!

Walaupon bermain di panas yang terik, tetapi memasing semua cool dan berkobar2 untuk bermain... Semua supporting dan bes!! Lain kali boleh anjurkan lagi bermain ini.

Bulan depan nak buat pertandingan bowling pulak... Kowang tgklah pic di atas tu, tp masih ade lagi gambar yg tak masuk sbb dekat camera man lagi 1. Gambar kami menang!! huhuhuu! So apa lagi layannnnnnnn!!

No comments: