.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, December 14, 2010

Hye all, lama giler aku tak update.. Aku sangat bz dalam bulan ini.

Bebaru ini arwah ibu mentua ku kembali ke rahmatullah, pada 28/11/2010, setelah 3 bulan lama sakit terlantar di hospital. Aku mendoakan ibu mentua ku dicucuri rahmat. Baru setahun aku dapat merasa kasih sayang ibu mentua, tapi Allah lebih menyayanginya. Sebak, sedih rasanya... Bila balik seremban tu, tgk rumah itu tiada seri, selalunya ada ibu mentua ku, sekarang rumah tu yang tinggal abah dan adik bongsu sahaja.

Dugaan itu tidak sampai di situ sahaja, anak teruna aku demam pulak, selepas demam tu dia kena campak. Kesian betoii tgk dia, dah aku tak tido malam. Letih penin semua ada, demi anak apa p0n kita buat supaya dia kembali pulih. Selalu datang kerja tido tak cukup.

Ok la, lain kali story balik, banyak benda nak citer tapi x ada kesempatan, sbb bz bangat. Kerja sekolah p0n tak siap lagi... aduss penin! penin!!

No comments: