.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Jika Terasa Hati...

Tuesday, December 21, 2010

Jika Terasa Hati...

Hermm... hermm jika hati terasa kat sesorang, mcm x bes jer perasan ketika itu. Macam rasa tak puas hati jer dalam 1 hari tukan, bolah spoil mood kita hari itu. Bila kita terasa kat hubby kita p0n, lagi b0leh spoil mood kita gak kan, ngan member 0pis ker, ngan parents ke. Apa kowang buat jika kau orang terasa hati??

Kalau aku terasa hati, selagi aku tak bagitau kat orang tu, aku rasa mcm tak puas. Mesti aku nak bagitau kat orang tu yang aku terasa hati ngan dia. Itu mmg aku punyer perangai...

Banyak benda aku nak luahkan dalam blog aku, tapi aku takut nanti ada orang terasa hati lak, tapi ada aku kesahh ker?? huhuhuu.... tak boleh la tulis dalam dairi cukup la... Kowang ada tulis dalam dairi lagi x?? Aku ingat lagi, Masa sekolah menengah lagi, aku mmg suka tulis dalam dairi... Kekdang khayal bila menulis tu, bila kita tak dapat nak luahkan sesuatu pada orang ker tentang perasan kita, lebih lega bila kita tulis dalam dairi... Itu lagi baik ;)

No comments: