.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Rindu Zaman Sekolah

Monday, February 21, 2011

Rindu Zaman Sekolah

Di sebabkan pose, aku tak rehat tengah hari nie... tetiba aku terindu zaman sekolah menengah dulu... rindu ngan member² kamcing aku, rindu ngan ayang, rindu ngan ayong, uda, ina, ucu, angah, alang, along, rindu zaman brutal aku dulu.

Jangan tak tau zaman sekolah menengah aku mmg jenis gadis brutal, bab gaduh ngan budak lelaki aku la tu... siap angkat² kerusi, sepak terajang, penampo, aku la orangnya! Aku p0n x tau apasal la budak lelaki kat sekolah aku tu suka nok usik aku, ejek aku, aku lak jenis yg cepat tersentap dan panas baran, mmg kena la diorg ngan aku!! Cikgu disiplin anti ngan aku, aku p0n anti ngan dia, sbb dia suka cari pasal ngan aku, mcm x puas hati jer ngan aku... aku nie keras hati beb, nk exam SPM p0n, semua orang sibuk minta maaf ngan cikgu² termasuklah cikgu displin nie, tapi aku cikgu lain aku ok, cikgu displin, sorry tiada maaf bagi mu... keras tak hati aku??? Mak aku mmg selalu cakap aku nie keras hati, degil mcm batu!! itu la ayat mak aku....

Bila kenang balik, mmg syiokk la masa sekolah tu, pasal cinta? hermmm ada gak la bercinta, ada jugak la peminat, tapi itu yang buat aku kenal sap0la lelaki nie... dulu aku cakap terus terang, aku bukan jenis ego tapi bila dah terkena sekali, sampai la nie ego aku masih tinggi lagi. Aku sentiasa berhati², dah berhati² p0n masih terkena lagi... entahlah buat aku fade up dan menyampah!!

Seronok kalau dapat berkumpul ngan member² sekolah balik, mesti banyak citer nak share. Hye kowang bilo nak buat reunion balik nie... semua dah beranak pinak dah nie... mana tau boleh berbesan sesama kita... hahahhahaa!!

Kowang apa citer menarik zaman sekolah, meh la share....

No comments: