.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, June 06, 2012



Assalamualaikum semua...

Lama giler x update blog aku nie. Berhabuk dah... sampai selsema dibuatnya. Sebab apa lama x update?? Sbb aku bz duk bercuti bersama famili. Banyak nak story mory nie tapi asyik tak sempat jer nak update. Bz ngan kerja.. Line internet kat umah pon mcm hampeh, line tepon kat umah pon mcm hampeh so mmg susah la nak update... So time nie, aku mencuri masa sedikit untuk update pasal hari holiday aku bersama keluarga.

Bulan lepas, akhirnya aku dapat jejak kami ker Cameron Highlands... Akhirnya. Selama hidup nie first time la jejak kaki kat cameron nie. Aku gi bertiga jer, husband aku dan si hero kecik aku.. Kononnye nak honeymoon tapi tak der maknenye la... Ade se kecik tu x dernye nak honeymoon nie! mmg x dapatlah ko nk honeymoon!!

Dah la pergi sana time cuti, upenye jem nak naik cameron tu, aku duduk kat hotel century pines resort, tak dapat nak jalan sangat kat sana sbb jem. Mlm pulak ujan dapat jalan gi pasar malam brinchang, pastu pasar pagi kat tanah rata, pas tu gi strawbery park, itu jer... Daptlah merasa petik strawbery... Kat sana borong jagung sbb jagung dia sangat manis ok! Yummiee!! Meh la layan gambo dibawah :)

 
Ayah dan aqeel di ladang teh

Aqeel dan Mama

Nak kuar cari makan 






Kami kesejukkan.


Landing nak tido... Mn2 mesti nk lori dia!

Mari kite petik strawberi... tgk aqeel dia geram jer tgk buah tu! dah byk dia duk makan!


 
Inilah hasilnya....

Sedapnye jagung itu!!





































No comments: