.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Happy 3rd Anniversary

Wednesday, July 25, 2012

Happy 3rd Anniversary

Alhamdulillah hari ini genar 3 tahun perkahwinan kami. Syukur Ya Allah, Kau berkati kehidupan kami ini. Walau macam-macam badai melanda kami tabah menghadapinya. Kami juga bersyukur dengan kehadiran cahaya mata kami Muhammad Aqeel Hakimi yang kini berusia 2 tahun, insyaallah ada rezeki akan kami tambah lagi cahaya mata....

Terima kasih pada suami yang sabar melayan karenah aku nie, ye la aku manusia ada kekurangannya. Suami aku pon ada kekurangannya juga, cuma diharapkan kami dapat memperbaiki kekurangan kami itu lelagi dalam ilmu untuk mendidik anak kami. Insyaallah kami akan jadi ibu bapa yang terbaik buat anak kami. 

Selama 3 tahun berkahwin nie, tipula bila orang kata hidup kita sentiasa jer bahagia ada juga duka lara nie, kekadang naik angin pon ada bila dah gaduh tu bila tiada kata putus aku akan diam jer la. Tapi suami aku nie jenis orang yang memujuk, dia akan pujuk aku jika aku marah atau merajuk. Aku jer jenis yang tak pandai pujuk itu la kekurangan dan kelebihan yang ada, salah satunya la.

Anak aku pulak jenis mmg tak boleh nak lihat kami bergaduh, dia akan menjerit pastu dia nangis. Tapi bkn kami gaduh sebenarnya cuma memain gurau2 kasar bukan manja... hahahaa. Aqeel itu sukakan keamanan orang suara kuat sama dia pon dia x suka, pastu dia jadi takut. Mesti dia tak nak ngan orang itu. 

Aku bercadang nak tambah baby next year insyaallah. Tunggu aqeel masuk taska. Buat masa nie tak leh dulu la dia tengah lasak pon mau adik dia kena pijak nanti. Hehehee...

Anyway Happy Anniversary for me ngan my hubby... Luv u hubby.. Muahh! Muahhh!!

No comments: