.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, May 16, 2007


AKU YANG BLURR

Aku x tau nak update ape hari nie... Otak tgh blurr dan tepu. Tak leh nak pk. Ape perlu buat diwaktu malam begini, hanya mahu rehatkan otak setelah penat 1 hari bekerja.. Korang tau hatiku dalam berapa hari ini terasa sunyi dan aku merindui waktu zaman sekolah dulu. Kawan-kawan ramai disisi dan dulu aku x pernah lekang dengan telefon kat umah tu, ade jer member yg call aku ajak berborak sampai mak aku marah. Aku rindu sangat zaman sekolah menengah dulu. Aku rindu kawan-kawan lama aku. Sahabat baik aku, ayang, ina, ayong, angah, suzie, uda. Ina, angah, uda dah ade keluarga memasing. Kekadang aku jeles tgk diorg bersama insan tersayang, jeles sangat. Dalam hati bile lak aku nak menikmati kebahagian itu...

Wei, ape plk aku merepek malam nie. Itula bila hati tgh x keruan mcm nie la. Merapun meraban... Oklah nak blahh dulu... Nak balik, hari pon dh kul bape dh nie.. Jumpa esok.

11 comments:

-gurl- said...

besalah hani tu sumer kenangan terindah.....
eda pun windu zaman sekolah menengah dulu2...rindu sgt...
kat hani pun eda windu...
lama kita tak borak kan...

h0ney said...

hani pon wendu sama eda...
bile kite nk jupe lagikan!

meera said...

comeynyerrrrrrrr budak tu... anak sapa la tu ek... hehehe

h0ney said...

x tau la anak sape... :p

iEn said...

baru lee bleh komen.. kekekekeke... ssihat kaa weh?? dah makan lom? jgn xmakan langsung.. kecuali ko nak posa kekeeke

h0ney said...

dh makan dah! tp mkn roti ngan cucuk udang tadi. mlm nie nak mkn lauk kenduri lak...

iEn said...

uik.. kenduri apa tu malam2?? ehehehe

h0ney said...

kenduri arwah member h0ney. arwah ayah dia meninggal hari nie.

iEn said...

yakaa.. errm.. sorry to hear that

h0ney said...

sebenarnye ien hari nie tarikh arwah dia meninggal... sedihkan!

iEn said...

hoh.. yakaah.. aduss.. -.-