.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, May 14, 2007

Uhhh... Apsal nie??

Aku tak tau kenapa blogspot x leh nak buka dari hari jumaat hari tu, hanya boleh preview jer... Aku leh website member yg selain blogspot. Ade problem ker? Jangan UPM block blogspot udah la. Udah la dia block photopages.. Aduh susah la mcm nie! Skrg nie aku leh dikatakan ade masa nak mengulor membaca blog member lain ditime aku bosan tahap cipan!

Aku sebenarnye tgh bersedih hati... Aku x tau nak luahkan ape yg terpendam di hati nie... Adekah org akan paham ape maksud yg akan aku luahkan. Kekadang aku rasa hidup aku terlalu hambar, ade jer benda yg tak kena. Sejak akhir ini aku dapat merasakan aku mula hambar membuat keje, x der mood... Aku tak tau apasal diri aku ini??

Aku nak tanye mcmmn perubahan seorg lelaki bile dia dh x suke pada kite?? Mengapa sukar lelaki nak berterus terang bile dah x suke dengan seorg perempuan itu?? Leh kaum adam explain pada aku?

9 comments:

shaizhar said...

pada pandangan shai :
perubahan seorg lelaki bila x suka seorg perempuan
1)nak balas sms pun susah apa lagi hantar sms
2) nak jumpa jauh sekali
3) x nak jawab call
dan mungkin ada lagi perbuataan yg lebih daripada itu akan terjadi.

ada lelaki jenis berterus terang kalau dia tak suka dia akan ckp terus, tapi shai jenis yg suka pendam perasaan dan tak akan berterus terang.

setiap org ada prinsip dan pendirian masing2. apa pun yg kita lakukan kita kena fikir baik buruk dan buat pilihan yg terbaik utk hidup kita.

h0ney said...

hermm... mcm 2 yek! ade setengah laki tu dah x suke p0n leh ckp sayang... apasal x terus terang jer.

topek13 said...

ni dari pandangan topek la... kalau lelaki tu x ske dah dgn seseorg... muke dia pun x nak pandang lg. katanya x nak tgk muke lagi.

tapi tersirat di hatinya masih menyayangi diri orang itu. cuma x dapat di luahkan dgn kata2. bukan senang nak meluahkan perasaan ni. ianya melibatkan soal hati dan perasaan masing2. kalau x diterima cintanya bagaimana?? btol x?? rasanya penuh dgn kekecewaan.

semua manusia mempunyai fitrah yang x mungkin kita dapat lari dgnnya iaitu kasih sayang.tp kene la jaga batasan agama. btol x??

h0ney said...

topek hati x pernah menipu... Kalu sayang ckp sayang kalu benci pon ckp gak! Agar jgn ade hati yg kecewa dan terluka lebih mendalam lagi.

cik pudica said...

honey, lelaki mmg sukar nk berterus-terang apatah lg kalo pempuan tuh baik.. die x sgp nk lukakan hati pempuan tuh..

mungkin honey leh belek2 entri kt blog cp.. cp ada wat entri KENAPA PEREMPUAN/LELAKI CURANG..

honey, mgkin knl cp.. cp tukar nick & blog actually..

apapun, bersabar menangani karenah lelaki.. tanpa diorang kita pun kekurangan kasih syg kn? hahahaha

h0ney said...

wah mesteri nie. Sape la cp nie??

topek13 said...

topek setuju dgn ape yg dikatakan oleh CP tu...

shay said...

orang lelaki tak suka berterus terang sebab tak mahu dikatakan sebagai penyebab keretakkan dalam hubungan... mereka tak berani ambil risiko...

h0ney said...

mmg betoii tu shay...
kalu boleh diorg nak salahkan perempuan jer...