.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, August 27, 2007


Assalamualaikum geng! Aku nak minta maaf kerana sudah lama aku biarkan blog aku nie bersawang! Hahahaha! Aku terlalu bz dalam berapa minggu nie kerana kerja aku yang melambak dan aku terlibat dengan Jawatankuasa Konvokesyen yang sedang berlangsung di UPM ketika ini. Pagi nie aku tak pergi bertugas sbb aku nak siapkan keje yang melambak dr minggu lepas aku tak settlekan. Nnt ade lak yang mengamuk... W/pon bos aku bukan jenis yang suke marah atau mengamuk!

Aku terasa penat sangat... Kaki ku ini pon rase mcm nak patah. Sabtu Ahad kena bertugas di Dewan Besar, ke hulu hilir, rase mcm nak patah kaki ini. Kalu ada orang urut kaki ku ini kan bagus! Rase lega sikit! hehehehe! Tp ade sape yang sudi tak nak urutkan kaki ku ini... Ingat nak cuti sbb berapa hari nie aku rasa tido ku tak cukup. Kalu dpt tido dr pagi hingga petang kan bess!! Hihihihii!

Aku nak ucapkan Tahniah pada housemate aku (Ita, Sham dan Miza) dan Opis mate aku (Kak Jijah, Kak Liza, Kak Ereen dan Sue) dh graduate dh diorg nie! seronok jer tgk diorg naik atas pentas... Bile lah plk aku nak naik dan pakai jubah tu yek??? (berangan sekejap). Insya-Allah ade rezeki dan diizinkan oleh Allah aku akan dapat pakai Jubah dan naik pentas. Yg bes dapat salam ngan Sultan Selangor, tak ape semalam dah salam ngan dia. Ingat nak ng0rat, mnlah tau dia berkenaan ker leh jd isteri Sultan Selangor! hahahahhaa! Cehhh berangan lagi aku nie!!

Aku nak ucapkan juga kepada geng semua Selamat Menyambut Hari Merdeka yang Ke-50. Semoga kita terus MERDEKA buat selamanya.. Cintalai Negara kita dan Jaga lah Kehormonian Negara kita. Mlm merdeka nak gi PUTRAJAYA nak tgk bunga api!! Jom reramai lepak sana yek!

7 comments:

elly said...

kalo nak g tgk bunga api kena dtg awai2 sket coz jalan jem yg teramat sgt sebelum2 nie... for sure mlm merdeka pon jem banget!

Sunan_Jati said...

hi...

iEn said...

waaa rindu tol nak grad sekali lagik wakakakak

h0ney said...

elly : dun worry aku tau mmg akan jem! sbb itu aku gi naik moto. hr tu aku gi jem giler. sbb tu x jem!

sunan : hye

ien : alah ko kan sambung belajar kan!

.::{ uMIe }::. said...

Waaa.. nak tgk bunge api ek? beshhnyer!! umie celebrate MERDEKA kat kampung je tahun nie.. hehe :D

faisal said...

ahahaa, penatpun leh nak patah kaki ek hon? :) moga hon sihat2 je ye..hahaha, ada ati nak ngurat sultan hon nih,kekeke..

h0ney said...

umie : besnye dpt tgk bunga api kat putrajaya... cantik sgt! tp mengantuk menunggu kul 12 tu!

acai : mn la tau sultan berkenaan! hihihihii! dpt jd pemaisuri...hehehhe