.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, August 01, 2007

Hermm... Dah lame benor aku x up date blog aku. Sbb aku bz ngan keje di opis, itu tak sempat nak update, lagi pon sejak kebelakang ini kesihatan kureng mengizinkan. Kesian kat aku.... Tp never mind dah keja aku mcm nie nak buat mcmmn. Nak cuti pon susah. Aku cuti pon hari tu sbb pindah rumah, sbb aku terdesak nak kuar rumah tu secepat mungkin. Kesian sungguh kat aku kan, baru pindah rumah dah kena pindah rumah balik, sbb ade masalah ngan owner rumah... So aku malas nak ungkit. Skrg aku duduk jauh sikit drpd UPM lah... Dapt rumah pon bes, sbb rumah baru bilik 5 dan bilik air 3. Beskan rumah aku.

Hari nie aku x sihat selsema mcm nak demam, pas2 sakit perut dah berape hari sakit perut.. Nak cuti keje banyak so kena gak dtg keje.. Aku dah lama x dengar berita member blog, rindu kat kowang. Sori lah dah lama x lawat blog kowang bukan sbb sombong tp x der masa nak melawat.

Pagi tadi aku dpt sms drpd kak retna memberitahu abg kak meera dh meninggal. aku ucapkan takziah buat kak meera... Nk call org tgh sedih so maybe x leh ckp. Aku hanya sms mengucapkan takziah. Moga arwah abg kak meera di letakkan bersama orang yg beriman dan kak meera sekeluarga tabah menghadapi dugaan hidup.

Ok lah nak sambung keje... Nak blk cepat nak rehat di rumah. Badan pon x berapa sihat. Ok bye.

No comments: