.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, August 02, 2007

Pagi nie kelam kabut sebab petang nie ade meeting... Ade pulak yg x dapat paper tuk meeting terpakse email kat diorg, pas tu lak email putra buat hal. bengang betoii! dah lah x sihat, flu plk tu... Aku rase nak MC tp pk blk keje x siap! huhuhuhuhuuu aku rase mcm nk tukar opis lagi lah! Bos aku nak tukar, tp tak tahu lah dapat ker idak... Kalu dpt aku dpt bos baru. Bos baru??? Hope ok lah...

Adik aku nak pindah rumah nak cr rumah lagi dekat ngan tempat keje. Ape lah masalah dia, x der lah jauh sgt nak gi keje, gi keje ngan aku, moto aku ade kat situ. Sejak pindah dia x pernah pakai. Aku ingat aku nak gi keje naik moto lah. Kalu dia nak pindah sgt, biar lah dia jln kaki gi keje, bile aku tgh sengkek aku leh bawa moto. Dh lama aku tak naik moto... Aku bukan berkira ngan adik beradik, tp semua yg aku ada titik peluh aku sendiri... Selama 2 tahun aku duk keje jalan kaki, pas2 aku beli moto dan beli kete. Susah payah aku sendiri tanggung... Tak mengharapkan orang pon. Kecuali aku tersedak aku minta tolon ngan mak abah, itu kalu tersedak lah... So now.. aku nak adik aku berdikari sendiri, kalu itu dia nak kan nak pindah... Nak senangkan hidup dia sendiri... Mak aku pulak ckp aku ngan adik duduk sesama susah senang kite sesama tp adik aku tak pk itu semua... Dia pk diri dia sendiri lah... Kenapa masa nak pindah sini dia x nak bersuara, kenapa lak dia diam kan diri pas2 ikut jer apa yang kite plann... entahlah kalu mcm nie... Aku dh tak larat nak pk. Diri sendiri pon tak terurus nak pk org lain.

Aku nak cuti jer nak rehat kat rumah tp itu lah... Dh lah semalam org komplen keje aku tak bagus, sedih beb! Keje dia bagus sangat ker nak komplen keje aku. Dia x tau ker keje aku mcmmn... Semua aku buat, x der org bantu pon. Aku nak cuti pon susah pk keje x der sape nak buat... Sedih beb, dh lah x sihat nie! hati sedih... uwaaaaaaaa!!

6 comments:

iEN said...

oik busy sokmo die ngan keje eeyh.. piwiiitt.. gambar profile die dah bertukar laaaa waakaka

h0ney said...

cun x aku :p

iEn said...

baru skang nak miss2 eyh.. harap jgn mare lagi kalau ien dah lame tak jenguk :D

h0ney said...

x der lah aku nak mare! aku pon bz gak. lagi lah hari tu UPM block blogspot itu aku x dpt lawat ko..

Eriyza said...

Think positive. :)

h0ney said...

thanks kak eriy :)