.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, August 21, 2006

Kenangan Terindah

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus :
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati


Pagi nie masuk jer bl0g yg tak rasmi nie, aku terkejut ade gak yg tau bl0g baru aku nie...Pelik mcmmn baby, kak retna, aza, kak kasih n kak mie tau yek! Di0rg pakai magic ker? Sebenarnya bl0g nie x rasmi lagi. Nie buat suka-suka jer untuk meluahkan perasaan...Tp ade segelintir yg dh tau selamat dtg lah ke rumah buruk h0ney nie...


Mengenai kehilangan bl0g h0ney dl tu sbb ade masalah yg x dpt di elakkan... Kerana ikutkan perasaan yang tengah marah, sakit, bengang, bl0g kesayangan jd mangsa. X ape lah sekurang2nye h0ney b0leh buat yg baru kan... Terima kasih di atas prihatin member2 bl0g yg menanyakan tentang h0ney...


So dengan sukacitanya h0ney rasmikan bl0g nie.....(P0Y0 jer) hehehhehe!!

No comments: