.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, August 16, 2006

Tiada kata dapat ku lafazkan ketika ini...hanya mampu mendiamkan diri seketika waktu untuk ku beri ruang kepadamu untuk berfikir...Bukan diri ini tidak sayang kepadamu, tp aku inginkan kau pk kan sedalamnya perasaan aku diketika ini. Aku bukan jenis suka mendesak tp aku skrg nie cukup tertekan dengan situasi kita. Hatiku kecewa, perasaan ku terluka dengan kata-katamu...

Aku inginkan kebahagian bukan derita. Aku nak kau perbaiki setiap kelemahan yang ada begitu juga aku...Tp setiap kali aku suarakan mesti diakhiri dengan pertelingkahan..Aku sedih, w/p0n kau nmpk aku seperti keras hati tp hatiku mudah terluka...

Aku tidak tau apa akan terjadi dengan perhubungan yang kita bina sekian lama ini.Aku sayangkan dirimu sayangkan perhubungan ini tp sampai bila harus aku bersabar?Jawapannye hanya ada padamu....

No comments: