.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, August 28, 2006

ATOK MENINGGAL DUNIA

Pada 25 Ogos 2006,hari Jumaat pukul 7.10 pagi...atuk telah meninggalkan dunia. Meninggalkan 4 0rg anak dan 20 0rg cucunya...Pagi itu kami semua sedih dengan pemergian at0k yg tersayang...Aku menitiskan airmata melihat at0k menghembuskan nafasnya terakhir di depan anak-anak dan cucunya...Akhirnya DIKAU pergi meninggalkan kami...Tiada lagi gurau sendamu, ketawamu untuk cucu2 mu ini...Hanya tinggal kenangan sahaja...

Bila ku menatap wajahmu buat kali terakhir hatiku sedih sayu tanpa ku sedari airmata ku mengalir, teringat akan gurau sendamu terasa mcm engkau ada di sisi itu. Aku rasa mcm tidak percaya akhirnya kau meninggalkan kami...At0k aku pasti akan merinduimu...

Hanya Al-Fatihah dapat aku sedekah buatmu...Aku berd0a agar kau ditempatkan dikalangan 0rg yg beriman serta dicucuri rahmat buatmu...Damailah kau bersemadi di sana....

No comments: