.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, February 09, 2007

Feeling Sad

Hari nie aku dapat berita yg leh membuat hati ku sedih...Mak aku call aku bgtau dia di suspek dapat breast cancer...Aku terasa mcm bergegar dunia nie...W/p0n di suspek tp aku jd risau atas kesihatan mak aku...Aku x dapat terima andai benar berita ini benar!! Mak aku kata dia akan ke pakar jumaat next week untuk memastikan ape sebenarnye ketubuhan tu... Aku sebagai anak sangat sedih! Aku selalu doakan kesihatan mak aku...Aku nak dia sentiase sihat! Tp bile dapat tau dia sakit, aku jd risau...sbb aku jauh di mata dia! Aku x dpt nak jaga dia...Kalu dekat aku leh jaga dia, makan minum dia aku ambil tau!! Aku mmg tgh risau sangat! Jiwa tak tenteram selagi x dpt keputusan yg sebenarnya... Aku berdoa agar benda itu bukan la breast cancer!! Ya Allah Engkau jauhilah ibuku daripada penyakit yg memberhaya nie..Kau berilah kesihatan yg baik untuk ibuku...Aku sayang dan cinta pada ibuku...Aku x dpt hidup tanpa dirinya....

No comments: