.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, February 15, 2007

Pastikan - Siti Nurhaliza

Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa Yang
Membawa Pertengkaran

Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku Terimalah Aku Apa Adanya

Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas Niat Ku Untuk Berpaling

Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu

Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini

Hari nie baru aku larat start keje kembali...HAri selasa aku dtg keje dan tetiba aku di timpa penin kepala yg amat sangat smpi pitam dan nak pengsan...Doc bagi aku MC, dan tanpa aku sedar aku telah tertidur dr kul 2ptg hingga kul 6 pagi, baru aku sedar..Penangan ubat yg doc bagi kat aku...Aku p0n x tau sbb ape aku dapat penin kepale yg amat penin giler nie...D0c kata aku terlalu penat ngan keje...Tp entah la! Maybe k0t...Start aku keje di sini, keje aku x pernah stop sentiase ade...

Pukul 6 pagi hari rabu tu aku try bangun ingat dh baik...S0 aku mandi basah rambut nk s0lat tp rupenye x baik lagi... Kepala aku masih berat sampai ke malam...Dan aku minta cuti, sbb x larat nak gi klinik...Aku p0n x tau apasal!!

Pagi nie dtg keje, semua 0rg tanye dah sihat blm? Tp aku ckp belum sepenuhnye sbb aku masih terase penin2 lagi...Tp alhamdulillah ptg nie aku rase sihat sikit! Harap aku x dpt sakit lagi, sbb aku takut famili kat kg risau...Smlm abah call tanye apasal aku leh sakit? Abah aku risau kan diri aku lak...Sayu hati lak bile abah ckp, jgn la buat abah risau, jaga kesihatan, kalu aku sakit sape nak jaga aku, mak aku p0n tgh sakit sekrang nie, dia x sihat sgt...Aku x sabar nak balik nak tgk mak aku nie....Sedih hati aku bile terkenang mak aku nie! Aku harap pas pemeriksaan drpd d0c pakar mak aku x der ape2...

No comments: