.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, June 08, 2007

Cuti Tapi Tak Jadi Cuti

Hari nie sepatutnye aku cuti sbb aku nak kemas rumah, hari sabtu nie nak pindah. Tp kerana hari nie ade rehearsal MoU. Sbb hari isnin nnt ade MoU antara UPM dan Kementerian Pertanian. Lepas tu pulak, lori nk angkat barang kata hari ahad dia boleh. So hari sabtu tu aku boleh kemas barang dan angkat barang2 yg leh dibawa dengan kereta dulu. Hari ahad petang lepas habeh famili day UPM baru aku angkat barang yg besar dengan lori. Penat betoii nak pindah randah nie...
image hosting file hosted images



Urgaahhhh kaki aku sakit, sbb terpijak lubang yg ade kat opis nie. Kaki dan terseliuh, nasib baik tak teruk sgt terseliuhnye. Sakit pon aku jalan gak. Skrg opis aku dh ade peraturan tak boleh pakai kasut sandle kena pakai kasut yg ade tumit. Itu buat kakiku bertambah sakit bile berjalan. Tahan jer lah nk buat mcmmnkan.Sick Smile Images Ok lah nk buat keje, w/pon malas nak keje hari nie.

2 comments:

Aiden Reez said...

Loh...

Owang kalau dah apply cuti, cuti aje... Takde nak layan benda/pasal keje...

Honey nie kira baiklah jgk.. Sanggup cancel cuti semata mata nak tunaikan tanggungjawab kat ofis... Nie mesti boss sayang ni!

:)

Nape tak minta tolong kengkawan lain angkat barang? Larat ke nak angkat kotak2 tu? Kesian tul...

Ermmm... Pelik gak peraturan ni.. Reez kat opis selambe je pakai selipar.. Tp takdelah sepanjang masa.. Bukan ape, mane yang Reez rasa selesa, Reez pakailah... Lagipun kerje Reez bukan kena kehulu kehilir jumpa owang... Duduk aje mengadap PC... So, takkan boss nak check bawah meja kita pakai kasut ke idak...

Take care!

Kak Long said...

nak buat mcmmn reez terpakse batalkan lah. Sbb kerja tu penting. hehehhe!

Angkat barang tu nasib baik ade member tolon angkat. Kalu h0ney sorang yang angkat tak mampu lah. Mau hari isnin cuti. HEhehhe!

Sbb opis h0ney mahukan imej. Imej yg bersih sbb duduk di bahagian pentadbiran Pejabat Naib CAnselor.. So VC nak imej korporat ade pd staf bawah dia.