.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: ARghhhhhh...

Monday, February 04, 2008

ARghhhhhh...

Arggahhhhh sakit kepala bile pk kan perasaan org lain... Sedangkan perasaan kite diketepikan dan kadang kala di pijak mcm binatang!! Uhh binatang pon punyer perasaan!! Arggggahhhhhhhh aku bengang!!! Bile diam menambahkan sakit hati!!! Bile bersuara akan terjadi pergaduhan yang lagi menambahkan sakit hatii!!! Aku tak tau sape yg x peduli sape!! Sape yang tak hiraukan sape!! Sape yang tak paham sapee!! Perkara-perkara ini semuanye menyeksa pemikiran aku dan adakala menyeksa jiwa dan hatiku!!! Aku tak tahan menanggung nye!! Aku rase aku nak blahhhh!! Blahhh ke mn p0n aku tak tau!!! Help me!!! Who can help me??? Anybody???

8 comments:

shadowX_19 said...

aha.. dlm kesusahan ke..? huk2... meh cini abg tolong.. XD

honey.. no honey sy ilang a.... mase tukar hp lupe nak save no dlm sim card. huhu...

kang msg sy kat nombor ni leh..? 017-6066840

h0ney said...

boleh dikatakan mcm tu dlm kesusahan.... huhuhuuu!

~n0n0i~ said...

sori ek kak honey..nk off topic..

nak minta izin ni..
calendar pink tu comel le..
bleh ke klo kte nk pki kalendar yg sama ltk kat blog kite?

bole eyh??
thnkxx very much..in advance..

klo xleh..nnt kte buang calendar tu..

thnnkxxx..
muachxx..

p/s: jgn sedih2 yer..

selipar jopun said...

uiiii haiiiii...ado org nak tolong la plak...siap b'tuka no phone gitu....

shaz said...

hidup ni mmg cmtu..jgn sedey2 ye..:)

iEN said...

ooo sakit hati yee.. jom kita gi karoke!! sambil nyanyi lagu.. Kongsikongsikong sinii!!! wekekek!!

faisal said...

meh sini acai tolong hon,kikikiki..hope semuanya bertambah baik sekarang ye hon..hon, kahwinla cepat, tak sabaq nak gi mkn nasik minyak hon,hahaa

h0ney said...

nonoi : ambil la dik...

selipar jepun : sape la bertuko hp tu??

shaz : mmg mcm tu kan...

ien: nnt aku koroeke ujan lak!

acai: acai leh ker tolon, tolon sibuk ade la kot! hehehhe! h0n tggu acai kawen dl yek ;)