.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, September 05, 2006

Hari Jumaat lepas, aku gi ke Bentong, Pahang untuk mengendalikan pr0gram "Team Building" untuk Fakulti Sains Komputer dan Teknologi Maklumat. 0pis aku adalah urusetia untuk program ini...

Peserta yang seramai 80 orang, mmg beslah di0rang nie...x byk kerenah. Apa yang aktiviti dibuat mereka lakukan dengan semangat.Dekan mereka p0n sp0rting juga. Aktiviti yg kami jalankan seperti water c0nfident, traffic jam, merakit, dan yg bes sekali pertandingan memasak...Di mlm yg ujan tu, di0rg masih bersemangat melakukan aktiviti memasak...mmg bes lah peserta nie.

Aku disana selama 3 hari..ptg ahad aku bert0lak balik. Tp yg x bes tempat nie, x der line...susah giler nak cr line. Kalu ade p0n 1 bar jer...Mmg letih sikit nak mengendalikan pr0gram sebegini, tp nak buat mcmmn 0pis aku mmg kejenye mengendalikan pr0gram sebegini...

0k kat bawah nie ade lah sedikit gambar aku dan rakan2 serta aktiviti yg dilakukan..





Buat insan tersayang: Selamat Hari Lahir Yang ke-25, semoga dikau dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberkati hidup oleh Allah, dan tabah menghadapi segala ujian dan dugaan drpd Allah...

No comments: