.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, May 04, 2007

Gi Poco-Poco

Disebabkan aku nie terlalu rajin bersenam dan kuat makan benda yg banyak kolesterol, so aku pon try mennceburkan diri dalam poco-poco.. Wah bes lorr, belajar poco-poco, menari-nari tp penat sikit la... Nk belajar step dia pon m'ambil masa. Kowang tau ker poco-poco tu ape? Poco-poco tu mcm senaman gaklah tp dia more kepada menari dengan iringi muzik yg rancak.. Mmg bes kalu kowang join. Mmg sonok... Badan pon leh jd slim tau mcm aku. Hahahaha! Nasib baik free jer belajar poco-poco nie. Sape yg nak join aku di UPM nie leh la join every friday pukul 12.45 untill 2 petang. Sape yg nak kurus tu leh la join poco-poco yek!!

Aduh blog aku nie sudah diketahui oleh bos aku. Pasnie aku kena hati-hati nak meluahkan perasaan nnt dia tau.. Malu sehh! Tp aku dh ckp ngan bos aku kena rahsia tau!! Bos aku nie baik, cool je orgnye... (bodek bos nie!) hahahhaha! Tp mmg betoii bos aku baik, susah nak mare w/pon aku buat silap dan sentiase tersenyum... Kena puji bos untuk bagi SKT aku tinggi! Jgn lupe yek bos!! hehehhee!

3 comments:

Unknown said...

cp penah belajar step poco2 tp lom penah ikut yg real lg...

Kak Long said...

lah ye ker.... dh step bape tau?

Unknown said...

Balengang Pata Pata,
Ngana Pe Goyang Pica Pica,
Ngana Pe Bodi,
POCO POCO..


eeewah jom joget lambak wakaka

tengok kat YouTube(Klip Viedo Asal) baru aku tau tarian dia camner hehehe