.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, May 03, 2007

Kolesterol Tinggi???

Kolesterol tinggi!!! Itulah yang ku alami sekrang. w/pun badan ku kurus, kecik, n comey (hahahhaa) tp aku mengalami kolesterol tinggi... Uhhh nak buat mcmmn nie! Itu la banyak sangat aku mkn KFC, MCD, Pizza.. Dalam sebulan x terkira bape kali aku makan benda2 mcm nie dan kesannye aku m'alami kolestrol tinggi. Aduh mcmmn nak buat nie?? Mcmmn nk turun kolesterol nie... Bahaya tak kolesterol tinggi nie? Takut gak, kalu membawa bahaya pada diri aku nie... Nak kurangkan kolesterol tu, bile kuar makan mesti nak mkn benda yg banyak kolesterol mcmmn nak kawal??? Hye Cik Haniza woiii, kuatkan semangat!! Nie kat kepala hotak nie dah x pk nak makan kek sceret resipi... Yumie sedapnye!! Tadi minta bos banje KFC, dia kata aku ade kolesterol tinggi so tak leh makan...Huhuhuuu sedihnye!! Tp aku nak makan gak! X kireeee!!!!!! Tp aku takut sakit.. Kalu aku sakit sape susah aku gak!! Huhuhuu!

Buat Kak Retna... akak yg terpingin nakk tau pasal "Abg Misai" h0ney tu yek... Kami masih lagi bercinta dan baru jer sambut anniversary yang ke 3 Tahun. Kami nie berjumpe hanya di hari minggu sahaja, kekdg kalu balik awal drpd keje kami akan makan malam bersama.. Kami berdua memasing bz, dia bz ngan keje dia, dan h0ney pon bz ngan keje h0ney... Dan kami baru jer berbaik dr perang besar... Biasa lah kan kak, dalam bercinta mana penah bahagia sentiasekan.. Tp alhamdulillah akhirnye kami dapat memulihkann ketegangan dan pelengkahan antara kami. Buat masa nie, x der berita gembire nak di kongsi ngan akak.. Maybe akak leh kongsi kebahagian akak bersama ngan h0ney tentang "abg kaki panjang"??? hehehhe!

No comments: