.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, September 26, 2006


Kau Pergi Jua

Wajahmu
Seindah serinya pelangi yang indah
Seharum mawar putih segar berkembang
Wajahmu
Mengapa sering terbayang dimataku
Sehingga terbawa didalam mimpiku

Sayangku
Tahukah kau didalam hatiku ini
Tersimpan perasaan cinta nan suci
Kau bunga
Ingin kusuntingmu menjadi milikku
Lantas kuabadikan dalam jiwaku

Sayangnya
Harapan yang selama ini kubawa
Hancur berkecai musnah jua akhirnya
Semuanya bagaikan sebuah mimpi

Kau pergi jua
Setelah cinta ku kini membara
Belum sempat kucurahkan kasihku
Kau pergi tak kembali...


Entah kenapa hari nie aku rase x der m0od sangat..Semalam aku dengar berita yg mengejutkan aku, hari nie p0n sama...Memcm dugaan sejak akhir nie...Aku rase dh mcm x sanggup nak hadapinya...Tp selagi aku hidup aku kena harungi juga setiap dugaan ini...

Aku rase kekadang aku selalu ketepikan kepentingan diri aku disebabkan org lain...Aku selalu bersabar dengan sikap org lain w/p0n diri aku bukan 0rg yg jenis sabar...Aku pon ade gak kepentingan sendiri tp kenapa diorg suka ketepikan kepentingan diri aku tu!Kekdg tu aku dah malas nak tolon org...Tp aku nie x smpi ati..Tp mcm nie jdnye bile dh tolon...

Entahlah..aku p0n x tau...Kalu nak dipikirkan aku nie mmg byk masalah tp aku diamkan.. Aku try selesaikan sendiri... Itu kekdg aku emosi0nal, kekdg aku x der m0od!Terlalu payah aku nak harungi semua ini tp aku cuba sedaya upaya aku. Aku berharap m0ga semua nie akan selesai dan aku harap ade sinar kebahagian buat ku...

No comments: