.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, September 28, 2006

Virus Ramadhan Versi Di Ambang Syawal Daripada Shaii

Nak jawab Virus daripada shaii nie...Bace tau shaii jgn x bace penat h0ney taip nie..:p

1) 1 Ramadhan 1427 Hijrah anda berbuka puasa dengan siapa dan dimana?
Berbuka with h0usemate kak awin dan kak lily...


2) Apa persiapan anda menjelang hari raya?
*Tempah baju raya lah..
*Nak bayar zakat abah yg bayar..
*Sediakan duit raya...huhuhuhuuu!
*Kuih raya x beli k0t bagi duit kat mak jer buat kuih...x p0n aku balik nnt buat kuih raya!
*Persediaan tahun nie maybe sederhana k0t, sbb budget tahun nie lari maa...


3) Sepanjang sebulan berpuasa, agak2 kemana lokasi berbuka yang akan menjadi pilihan anda?
Selama menjalani ibadah puasa nie, aku masih lagi berbuka di rumah...Tp 7hb Oktober aku ade undangan daripada abah asamb0i..Insya-allah aku akan dtg! Selain itu, aku x tau nak berbuka dimana...Kat umah lagi selesa k0t, sbb x der terburu2 nak berbuka, nak solat kan! Selalunya kalu aku nak berbuka diluar, aku makan kuih or minum dl di rumah pasa solat maghrib baru makan...

4) Pendapat anda,berbuka puasa di Hotel?
Kalu ade 0rg nak belanja aku makan di h0tel aku 0n jer....Tp kena tgk time n keadaan la!

5) Adakah anda suke menghantar kad raya (by pos) kepada rakan2, sahabat handai dan kekawan anda?
hahahahhaaa! aku jenis malas nak hantar kad raya kat 0rg..selalu e-card jer! tp x tau la taun nie mcmmn lak!

6) Oleh itu kirimkan lah Kad raya anda kepada h0ney dialamat berikut :-
No 6 Jln Muhibbah 14,
Taman Muhibbah,
43300 Seri Kembangan,
Selangor...

atau di..

Bahagian Perancangan Korporat
Tingkat 3, Bangunan Pentadbiran
43400 UPM Serdang...

Aku rase aku x sebarkan Virus nie...Kalu sape nak jawab leh jawab lah...





No comments: