.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, September 11, 2006

MENCARI HOUSEMATE

Hari sabtu lepas kazen aku telah berpindah balik ke kg. Dia dh dpt keje di kg. Besnye la yek dpt keje kat kg. So umah aku skrg nie tinggal 3 org..So aku ingin mencari housemate baru..Ade tak member2 kowang or kowang yg mencari umah sewa. Aku duk kat seri kembangan...Kalu ade sape yg tgh cr umah sewa tu leh la bgtau kat aku yek!

Lagi 1 opis aku ade jawatan kosong sebagai kerani untuk menggantikan tempat opismate aku yg dh berpindah keje tempat lain. Kalu sape yg berminat tu leh lah hantarkan ke alamat :

KETUA
BAHAGIAN PERANCANGAN KORPORAT
TINGKAT 3, BANGUNAN PENTADBIRAN
43400 UPM SERDANG.

Tapi aku nak bgtau la jawatan nie hanya untuk lelaki sahaja la...Sape yg berminat leh hantarkan resume anda yek.

No comments: