.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, November 29, 2006


Adik aku kena potong...:p

Malam tadi aku baru balik drpd kg...Sebagai kakak yg sulung aku ade t/jawab terhadap adik2 aku termasuk di0rg nak sunat...Aku bawa mereka ke h0spital bersama abah dan my ayg..My ayg p0n ikut sekali sbb dia jd driver aku...Thanks ayg!

Muka mach0 sebelum nak di sunatkan....

Masa kat hospital tu, aku lak yg berdebar2 tggu di0rg nak bersunat..Hahahaha! Kelakar sungguh...mcmmn yek rase di0rg bersunat tu...hanya lelaki saje yg tau!Masa adik aku keluar aku gelak kan..aku tanye sakit tak? dia ckp x sakit..tp aku tgk muka dia dh pucat, berpeluh2 mcm nak pengsan p0n ye gak...kesian lak aku tgk!

Endek baru pas sunat...maintain k0n0n la tu...:p

Nie lak abg dia achik baru keluar aku nk ambil gamb0 dia malu lak...

Dalam kereta semua senyap..mcm x larat jer aku tgk! Sakit sgt ker??? huhuhuuu!Sampai umah tempat di0rg dh di sediakan 0leh mak aku...terbaring la di0rg di situ dengan kain di sangkut...hehehhehe! Ape lagi adik2 aku yg lain menyakat la di0rg nie..tp di0rg x layan...Mak aku b0le lak masak ayam masak pedas..Di0rg ape lagi nak mkn lak! Mana b0le makan nnt bentan lak...Time mcm nie memcm lah di0rg minta, nk mkn KFC la, nk mkn ayam lah, nk mkn biskut la....Tp aku belikan di0rg buah anggur...kesian lak tgk mkn nasi ngan ikan masin bakar!! Alah nnt 3 hari baik la kan!!

Muka tahan sakit nie....

Pas maghrib aku bert0lak balik ke serdang. Itu pagi nie nk gi keje malas, penat! Tp nak buat mcmmn dh kena keje...Pepagi masuk dh ade keje menanti aku di atas meja..Hari nie letih sikit aku, asyik turun naik tangga gi tingkat 4..dh lah kurus bertambah kurus aku!!

No comments: