.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, November 21, 2006

Bagaimana caranya untuk
agar kau mengerti bahwa
aku rindu

Bagaimana caranya untuk
agar kau mengerti bahwa
aku cinta

Masihkah mungkin,
hatimu berkenan
menerima hatiku untukmu

Cintaku sedalam samudra
setinggi langit diangkasa
kepadamu

Cintaku sebesar dunia
seluas jagad raya ini
kepadamu
kepadamu

Bagaimana caranya agar kau mengerti
bahwa aku mencintaimu selamanya?
Bagaimana caranya agar kau mengerti
bahwa aku merindukanmu selamanya?



Semalam gi beraye umah x h0usemate kak nina...aku gi bersama x h0usemate aku gak kak liza beserta hubby n anak dia yg c0mey tu serta sepet...Gi umah dh kawen kan...Terase beb! Sbb member semua dah kawen dah beranak dh...Tgk di0rg pegang baby di0rg, uhhh terase jeles beb! Terase sebak lak...Lg la hubby kak nina bertanye aku bile nak kawen??? Uhhh..kalu b0le aku nak kawen skrg gak tp rezeki aku x smpi lagi nak buat mcmmn...kena la sabar tggu rezeki tu dtg...

seron0kk aku tgk bile famili kak nina ngan kak liza...bahagia rasenye...aku skrg nie hanya bermain ngan anak 0rg dl la...jd makcik kepada anak2 member..makcik p0n makcik la...Aku harap aku akan dpt merasai nikmat bahagia perkahwinan nnt...Terase jeles tgk 0rg berbahagia nie kan!!! Perasaan aku skrg nie kan mmg rase nak kawen beb! Sbb tgk member aku dh kawen, dah ade anak...uhhh terase jeles sgt!! Bile tgk di0rg kan, mesti aku pk bile lak masa aku nnt!! bile aku pk, dh aku tgk hubungan aku yg mcm x berape utuh dlm bape hari nie...aku rase mcm x der keyakinan lak!Bile gaduh jer mesti ade perkataan gi la cr kekasih lain...Terase la beb!!! Sedih p0n ade! Tp kenape lelaki nie dia x memahami ape yg perempuan rase kan?? Kenape bile dah gaduh dh menyakitkan hati kite? Dia buat mcm x der masalah jer??? Kenape yek??

Aku dh rase sengal dlm bape hari nie?? Dpt lak b0s baru yg x ngam yg cerewet...dia nak perfect semuanye...Dan aku ade rase terpinggir bile b0s br masuk...Dia mcm x mesra jer..Lain b0s aku yg dl..B0s dl sp0rting, mesra, memahami dan baik..b0s skrg nie dia mcm ade kr0ni jer...Kalu ngan kr0ni dia jgn ckp la..Aku dh rase x ser0n0k lak keje kat sini...Nak gi keje p0n x der semangat!!


Buat Kak Retna dan Famili:Takziah h0ney ucapkan buat akak sekeluarga..h0ney terkejut mendapat berita tu...Nk menziarahi akak p0n dh lewat malam..Insya-Allah ade masa h0ney akan menziarahi akak sekeluarga. Sem0ga akak dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini..

No comments: