.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, November 07, 2006

Kawan Baik Aku Kawen

Hari sabtu lepas kawan aku Uda selamat bernikah dengan pasangannya Ewan..Kalu ikutkan aku x balik masa hari bahagian mereka nie, sbb aku ade gak berkecil ati ngan mereka nie...Tp disbbkan kawan baik aku, dan Pasangan nie p0n call aku, pujuk aku suruh datang, dan mereka p0n b0oking aku untuk menjadi pengapit nnt. so aku p0n balik kg gak, demi se0rg kawan...

Mlm sabtu aku gi untuk melihat pernikahan mereka dan aku sendiri menyaksikan sendiri pernikahan mereka...hati aku time tu terase sebak seperti x percaya kawan baik aku berkhawin juga dengan pasangannya, 0rg yg aku kenenkan...X sangka sangat! Dan aku berfikir sejenak bile pulak aku akan kecapi hari bahagia ini...huhuhuuu sebak bile aku melihat kawan aku bersanding di sisi insan yang dia cintai dan sayangi...

Hari ahad itu, aku tepati janji aku pd dia untuk menjadi pengapit dia...Yg bestnye aku dpt makan beradab...Besnye dpt mkn udang my peberet...Makan beradab semuanye sedapkan...Pakcik2 kat situ semua sakat aku, pas nie pengapit lak kawen...Aku ckp ngan pakcik2 tu d0akan la yek pakcik...sambil tersenyum...

Ape p0n aku d0akan kalian berbahagia hingga ke akhir hayat...Dah kawen tu jgn luper plk aku nie... Akhirnya mereka kawen juga... Aku tumpang bahagia...

No comments: