.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, November 10, 2006


Gambar Raya Tahun 2006

Ini la gambar raye aku taun nie.... Ade banyak lagi tp aku masuk yg mana dan la....Keluarga aku yg besar dan meriah di pagi raye....

Alahai comeynye....sepadan p0n ye gak :D

Kanak-kanak riang di time raye....

Dua org adik aku hairi dan ucu.... hairi apasal mata terbeliak lak tu??

Inila famili besar aku.... Belakang dari kiri : Itam, Alang, Aku, Uda dan Andak. Tengah dari kiri : Abg L0ng, Emak, Abah dan Anjang. Depan dari kiri : Achik, Ucu, Hairi, Endek dan Uteh... I Luv My Famili...

Ini saudara mara aku....meriah sungguh!

Senyum...senyum.... meriah dengan saudara mara...

Ini lak anak dara....pilih la mn satu nak...hehehhehe!

Ini lak anak teruna.... Ade yg berkenan? Tp baju putih tu dah kawen yek!

Makan! Makan! MAkan! Jgn x makan....Penat mak aku masak! hehehhe!

No comments: