.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, November 03, 2006

hye all..kembali semula aku di arena bl0g nie setelah seminggu lebih aku bercuti raye di kg..Bile masuk balik 0pis nak keje malas nye! Masuk je 0pis b0s aku dak 0pis semua tanye lama cuti aku nie! Alah aku jarang blk kg, bile blk aku ambil cuti lama sikit...Duk melayan adik2 aku yg sewel belaka! hehehhee! Aku nak citer pasal raye aku taun nie, x meriah sgt la..biase jer!

Raye pertama saudara mara aku berkumpul di rumah aku nak beraye bersama2..Jauh gak kita0rg gi beraye di perak sana...Smpi ke mlm gak la kami beraye...k0nv0i 6 biji keta....Abah aku naik kete aku, aku naik kete ngan abg l0ng aku...Time raye tu dia bujang, sbb bini dia ngan anak dia beraye di Pahang..ape la abg aku nie..

Raye seterusnye aku banyak duk umah, kalu keluar p0n gi jalan bkn nye beraye...Umah member p0n bape sgt la aku gi...Entah taun nie aku malas nak beraye la...Aku suka duk umah membuta kejenye! Smpi mak aku bising, aku asyik nak tid0 jer...

Sebelum aku terlupa aku nak ucapkan terima kasih kepada mereka yg wish besday aku, ingat k0wang besday aku yek! Terharu rasenye...thanks lah yek! Besday aku ngan abah aku nk dekat2...abah aku 26 dan aku 28, mmg nk celebrate tp itu la...asyik x der jer kat umah...Sedih gak la taun nie besday x der sape nak celebrate! Taun lepas ada gak la...taun nie x der hanya wish jer...huhuhuhuuuu sedih....

Raye ke lapan iaitu 31 hb bf aku dtg umah dan bermlm di umah aku...Aku balik 1 hb n0v la..ada gak 0rg drive balik kan! Kalu aku drive sese0rg penat sunyi...Itu aku berani balik mlm...Abah p0n sibuk tempah batu nisan tuk arwah atuk..Raye ke 3 tu buat kenduri tahlil untuk arwah atuk dan adik...

Aku ade gamb0 1 famili aku raye nie... tp kat kamera pakcik aku, aku minta dia kate dia nak edit la ape lahh tgk la kalu dpt hari nie aku letak la..kalu x dpt next week la...

0kla ch0w dl...penat la nak taip pepanjang, nie 2 kali aku kena taip, pertama taip bl0gger nie buat hal..habeh terhapus c0retan aku tu pertama bile nak taip buat kali ke dua dh malas...0k la babai!

No comments: